HTML

a dolgok mögött mindig rejlik valami.

ha belenézel azén csodálatos lila bögrémbe, bepillantást nyerhetsz az életembe.helyezd magad kényelembe.felkészülni nemkell.megszokott lélekkiöntése egy tizenéves lánynak.

Linkblog

2009.10.18. 20:34 gomba.*

ilyen csak ez a nap.

MÉG FÁJ.De esténként nem gyötörnek az emlékek, letudok feküdni sírás nélkül, nem jutsz eszembe minden egyes pillanatban.Már NEMÉRZEM AZ ILLATOD, nemlátom magam előtt az arcod, nincs szükségem rá annyira, hogy ittlegyél mellettem.Megszoktam, hogy nem vagy az ajtó előtt, nem írsz smst.Nem kell, hogy fogd a kezem.Megnyugtató érzés.Hirtelen történt ez a váltás.Pénteken, még nemtudtam nélküled élni,ma pedig ESEMBE SE JUTSZ.Lehet, hogy átmeneti állapot, és holnaptól meginnt szenvedni fogok, de ez a két nap "nélküled" annyira jó volt.Mintha eddig FOGSÁGBAN LETTEM VOLNA, és most újra szabadnak érzem magam.Felemelő érzés.Azthittem, nemfogom túlélni, és mégis SIKERÜLT.

Hosszú volt a tegnap.Nagyon.Köszönöm annakn a Dávidnak, hogy hazakísért, meg minden.Gabi rád meg mérgesvagyok.Tudod hogy aggódtam érted?Na mindegy.Majd holnap kapszafejedre.:D de azért tetszett.Ott volt a Fecó iis.És megismert.Igen, ez olyan rendkívüli dolog.Mostmár TÉNYLEG BOLDOG VAGYOK.Régen volt ilyen.

Úgyérzem MEGVANNAK A BARÁTAIM.Köszönöm.

 

fáradtéskicsitmásnaposisvagyok.jóéjszakátkéremszépen

PUSZI

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilabogre.blog.hu/api/trackback/id/tr921458744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása