HTML

a dolgok mögött mindig rejlik valami.

ha belenézel azén csodálatos lila bögrémbe, bepillantást nyerhetsz az életembe.helyezd magad kényelembe.felkészülni nemkell.megszokott lélekkiöntése egy tizenéves lánynak.

Linkblog

2009.11.03. 18:03 gomba.*

hullámvölgy.

mi lenne ha....?

 

jókérdés. például mi lenne ha, télen 40 fok lenne, és nyáron hóviharok tombolnának.?mi lenne, ha minden ujra a régi lenne vele.? mi lenne, ha elfeldejthetném a múltat?mi lenne, ha végre egyszer boldog lennék? rá kellett jönnöm, hogy sehogyse tudom elfelejteni.és az emlékeket sem tudom kitörölni.keverhetek akárkivel, járhatok akárkivel, csinálhatok akármit.ő mindig az eszemben lesz. ha úgy vesszük, szörnyű volt a szombati padlásozás.megérkezek, és a **** ott ül az ölében.azthittem menten visszafordulok.kicsit lenyugodtam, és próbáltam elfoglalni magam.annyira nem is volt szörnyű. biztosan tudom, hogynézett. ahogy nevetek,és más ölében ülök. legalábbis remélem, hogy látta. de én is így voltam.láttamahogy nézi a meccset, mosolyog a sok hülye barmon.(akiketimádok.)és beszélget és figyel és...alig bírtam.próbáltam nem vele foglalkozni.mosolyt erőltettem az arcomra, de bellül sírtam.izzadni kezdett a kezem, és olyan érzésem volt, mint amikor egy kisgyerek elősször megy oviba.:'D furcsa hasonlat.féltem, izgatott voltam, készültem, semminek éreztem magam. annyi minden kavargott bennem.de valahogy legyőztem, és élvezni próbáltam az estét. de amikor mentem, és puszit adtam neki is, akkor úgyéreztem, hogy K.O. ahogy az arca az arcom mellett, puszit nyom rá, ahogy éreztem az illatát.felszakadt minden seb.romokban hevertem.ez még azóta is tart....

 

ennyibazdmeg.amúgy ciszavagyokkuss.:'D jaaa.ésujramegyatanulásbaszki.:'D nee, nemkell megdícsérni.

 

madafaka.

 

lelépek.

 

puszcsi

 

Csókszi..lávcsi....megasatöbbi.**

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilabogre.blog.hu/api/trackback/id/tr161496496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása